Error message

  • Notice: Trying to get property 'body' of non-object in block_block_view() (line 247 of /var/www/vhosts/cinekmotocykle.pl/modules/block/block.module).
  • Notice: Trying to get property 'format' of non-object in block_block_view() (line 247 of /var/www/vhosts/cinekmotocykle.pl/modules/block/block.module).
  • Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/cinekmotocykle.pl/includes/menu.inc).

W jaki sposób gazetki reklamowe odmieniły oblicze współczesnego handlu detalicznego.

Czytaj...

Hipermarkety działają w Polsce już od prawie dwudziestu lat. Bardzo odmieniły one sam handel, niektórzy są wręcz zdania, że zabijają one lokalnych, niewielkich sklepikarzy.

sklep
Author: Fotos GOVBA
Source: http://www.flickr.com
Rzeczywiście ekspansja sieci marketów i dyskontów jest ogromna, w zasadzie w naprawdę niedużej liczbie miejscowości nie będzie żadnego większego marketu. Lecz wejście sieci handlowych do naszego kraju zmieniło również w dużej mierze rynek reklamy, co tak naprawdę zwykli ludzie również mogą bardzo często obejrzeć w swojej poczcie i na klatkach schodowych w blokach.

Miej świadomość, że aby zdobyć ciekawe wiadomości na opisywany temat, musisz odnaleźć dobre źródło - więc obejrzyj serwis, tam znajdziesz wciągające fakty.

Chodzi mianowicie o reklamowe gazetki, które zaczęto używać do promowania oferty sklepów, a zwłaszcza jakiś promocji i wyprzedaży. Niektórzy oceniają, że kontakt z gazetkami ma znacznie więcej niż połowa klientów w naszych miastach, a spora ich część robi na ich podstawie zakupy. Świadczy to o bardzo dużej skuteczności tego sposobu reklamowania, dziwić się więc nie ma czemu, że największe sklepy stosują ją od lat, a coraz chętniej zaczynają też sięgać po nią właściciele mniejszych firm.

supermarket
Author: Franklin Heijnen
Source: http://www.flickr.com
Badania rzeczywiście potwierdzają ogromną skuteczność reklamowych gazetek, szczególnie że najczęściej i tak dotyczą one sklepów, w jakich codziennie się kupuje. Przeciętna gazetka Lidl ma w pierwszej kolejności informacje o produktach, które są aktualnie promowane, i najczęściej są to towary, które i tak trzeba kupić, czyli środki czystości lub żywność. Jednak największą zaletą takich gazetek jest to, że jeśli klient się zdecyduje i przyjdzie już do sklepu, to przeważnie pozostawi tam znacznie więcej pieniędzy, bo oprócz produktów po jakie przyjechał zrobi również inne zakupy Gazetki mają bardzo różną formę, każdy sklep wymyślił najlepszy dla siebie format i się go trzyma, jeżeli ma on dużą skuteczność. Najczęściej ich grubość będzie wynosić do kilkunastu stron, ale mogą się zdarzyć także gazetki, mające ich kilkadziesiąt. Najskuteczniejsze w gazetkach jest operowanie cenami, jeśli się poda wysoką, starą cenę i obok niej promocyjną, to ma to ogromną skuteczność wśród wielu klientów.